14 Eylül 2010 Salı

400 TL'lik Hediye Çekiniz %84 Fırsatla 65 TL!

Life Akademi'de İngilizce, Rusça ve İspanyolca kurslarında geçerli 400 TL'lik Hediye Çekiniz %84 Fırsatla 65 TL! (6 Ay Boyunca Geçerli!)

İngilizceniz yeterli olmayabilir ya da yeni açılan pazarların gözde dilleri İspanyolca ve Rusça’yı öğrenip kariyerinizi bir üst noktaya taşımayı planlıyor olabilirsiniz. Ancak ne dil kurslarını araştırabildiniz ne de hangisinin en iyisi olduğuna karar verebildiniz.

ŞehirFırsatı yine sizin için çalıştı ve Ankara’nın en iyi akademisini ayağınıza kadar getirdi:

Life Akademi’de 750 TL değerindeki İngilizce, Rusça ve İspanyolca kurslarında geçerli 400 TL’lik Hediye Çeki %84 Fırsatla 65 TL!

96 Saatlik ders programıyla en kapsamlı ve en iyi eğitimi alacağınız Life Akademi’deki bu fırsatı kaçırmayın.

8 – 12 kişilik gruplar halinde eğitim veren Life Academy, alanındaki iddiasını manifestosuyla da ortaya koymuş vaziyette:


(Life Akademi’den)

Biz çok iddialıyız… Çünkü;

  • Eğitime değer veriyoruz.
  • Asıl olanın eğitim olduğuna inanıyoruz.
  • Genç ve dinamik kadromuza güveniyoruz.
  • Eğitim alacak kişileri, para olarak görmüyoruz.
  • Süper lüks binalarla göz boyayarak, insanların binlerce lirasını almıyoruz.
  • 8-12 kişilik gruplarla birebir eğitim olanağı sunuyoruz.
  • Yüzlerce kişiyi kayıt ederek seri üretim anlayışı ile çalışmıyoruz.
  • Sınırlı kontenjan mantığıyla tamamen özel bir eğitim sunuyoruz.
  • En uygun fiyat garantisi sağlıyoruz
ŞEHİRFIRSATI


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

About Me


RSS ABONELİĞİ:

Designed ByBlogger Templates